top of page
Sık Sorulan Sorular
-
Nasıl Ödeme Yapabilirim?Ödemeler iyzico entegrasyonu üzerinden alınmaktadır. İyzico ile güvenli bir şekilde kredi kartı veya banka kartı ile sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Axess, World, Bonus, Cardfinans, Paraf, Maximum, Bankkart ve Advantage kartlarıyla taksitli alışveriş yapabilir ve tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. iyzico, Merkez Bankası lisansı ve PCI-DSS 1. Seviye sertifikasına sahip bir finans teknolojileri kuruluşudur. iyzico Sanal POS ile tüm ödemelerinizi güvenle yapabilirsiniz.
-
Havale/EFT ile Ödeme Yapmak İstiyorum. Banka Hesap Numaralarınızı Nasıl Öğrenebilirim?İMİRKET İLETİŞİM TİCARET A.Ş. Sultanbeyli V.D. 4740723885 Mail: playlab.tr@gmail.com DENİZBANK IBAN: TR390013400001824572800001 TEB IBAN : TR270003200000000074712618 GARANTİ BBVA IBAN: TR800006200139600006297980 VAKIFBANK IBAN: TR53 0001 5001 5800 7317 4767 43
-
Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı?Kapıda ödeme seçeneğimiz henüz bulunmamaktadır.
-
Siparişim Ne Zaman Ulaşır?Aynı gün kargo ibaresi olan ürünlerde saat 13:00’a kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün, diğer siparişleriniz ise 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir. Kargo teslimat zamanlarını ürünlere ait sayfalarda görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra 1-3 iş günü içerisinde adresinize teslim edilir. Siparişinizde Hızlı Teslimat hizmetimizi de seçebilirsiniz, hızlı teslimat hizmetimiz ile saat 13:00'a kadar verdiğiniz siparişinizi ertesi gün saat 18:00’e kadar adresinize teslim edilir. Cumartesi, Pazar, Resmi tatil ve bayram günlerinde verdiğiniz siparişinizin teslimatı takip eden ilk iş günü içerisinde yapılmaktadır. Teslimatlarımız anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile, MNG, Yurtiçi Kargo ve AGT Kurye tarafından yapılmaktadır.
-
Kargo Bedeli Öder miyim?150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 150 TL altında alışverişlerinizde kargo ücreti Türkiye'nin her yerine Aras/MNG/Sürat Kargo ile 21,99 TL’dir. Kargo bedava kampanyalarımız size e-bülten haberlerimiz ile duyurulduğu gibi kampanya dönemi boyunca kampanyalar sayfamızdan da yayınlanmaktadır.
-
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?Siparişinizi "Hesabım" sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden görüntüleyebilir ve takip edebilirsiniz. Kargo takip numarınız siparişinizin kargoya verildiği gün saat 19:30 da eklenecektir.
-
Seçtiğim Teslimat Adresimi Değiştirebilir miyim?Sipariş sonrası teslimat adresi değişikliği, sipariş statüsü “Kargoya Verildi” aşamasına gelmemiş olan siparişlerde gerçekleştirilebilir.
-
Satın Aldığım Ürün Ayıplı veya Kusurlu ise Ne Yapmalıyım?Satın almış olduğunuz ürün ve ürünleri ayıplı / kusurlu olduğunu bildirmek için playlab.tr@gmail.com iade sebebiniz ile birlikte talebinizi bize ulaştırmanız sonrasında iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri; Aras kargo ile ücretsiz olarak 2022548851408 numaralı iade kargo kodunu kullanarak gönderebilirsiniz. Ürünleri hasar görmeyecek şekilde faturası ile birlikte gönderimini sağlamanız gerekmektedir. Göndermiş olduğunuz iade ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içinde ücret iadesi onaylanacaktır. Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınmaz. Kusurun kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürün inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. İnceleme sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır. Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir. Eğer kusurlu ürünün, kusuru olmayan yeni ürün ile değiştirilmesini talep ederseniz; kusurlu ürünlerin inceleme için tarafımıza gönderilmesi ve kusursuz yeni ürünün size geri gönderilmesine ilişkin kargo bedelleri tarafımıza aittir. Teslim tarihiden itibaren ilk 14 gün içerisinde arıza bildirimi yapmanız ve ürünü göndermeniz durumunda söz konusu arızanın tespit edilmesiyle beraber iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürün için e-posta veya telefonla bilgi alarak arızanın kullanım hatalarından kaynaklanıp kaynaklanmadığını öğrenip sorunu yerinde gidermenizi sağlayabiliriz. Arızalı / hatalı ürün size gönderildiği şekilde tüm aksesuarları, kutusu ve kitapçıklarıyla eksiksiz, hasarsız ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı uygun bir paket içinde göndermelisiniz. Ürünün kendisinde ya da orijinal ambalajında çizik, bant, etiket veya herhangi bir hasar olmamasına dikkat ediniz. Ürünle birlikte satış faturası ile birlikte tüm nüshaları gönderilmelidir. Arızalı ürün firmamıza ulaştığı gün arıza tespiti için teknik servisimize alınır, arıza tespiti 3 iş günü içinde yapılır. Arıza raporu onaylandıktan sonra iade süreci başlatılacaktır. Eğer aldığınız ürünün teknik servisi yetkili servislerce yapılıyorsa, ürün en kısa sürede arıza tespiti için firmamız tarafından yetkili servise gönderilir ve servisin verdiği arıza raporu neticesinde değişimi yapılır veya iade alınır. Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. (Düşme, kırılma, yetkisiz tamir, yanma, voltaj değişiklikleri vb.) İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için 0216 699 00 07 numaralı hattımızdan veya playlab.tr@gmail.com adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.
-
İade İşlemlerimde Kargo Ücreti Öder miyim?Tüm iade işlemlerinizde gönderiminizi Aras Kargo aracılığı ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz. Ücretsiz iade gönderimiz için Aras Kargo mağaza kodu: 2022548851408
-
Kargo Paketim Hasarlı Gelirse Ne Yapmalıyım?Siparişiniz size ulaştığında kargo teslimat formunu imzalayınız ve kargo görevlisinin yanında paketinizi kontrol ediniz. Kontrolünüzü gerçekleştirdiğinizde paketiniz hasarlı, eksik veya hatalı ise kargo paketini teslim almayınız ve kargo görevlisinden tutanak tutmasını talep ediniz. Daha sonra siparişlerim sayfasından, playlab.tr@gmail.com e-posta adresimizden veya 0216 999 00 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
bottom of page